Σπουδαίο το 2019 για τα online casino στην Ιταλία!

Οι πλατφόρμες online καζίνο στην Ιταλία είδαν τρομερή αύξηση στα έσοδά τους για το 2019, ενώ παράλληλα το στοίχημα είδε πτώση στην ανάπτυξή του.

Τα δεδομένα που ανακοινώθηκαν αυτή την εβδομάδα από την Επιτροπή Παιγνίων στην Ιταλία, δείχνουν ότι οι στοιχηματικές στη χώρα (online και επίγειες) παρήγαγαν έσοδα ύψους 1.59 δισεκατομμυρίων ευρώ για το 2019, μία αύξηση της τάξεως του 7.4% σε σχέση με το 2018. Το επίγειο στοίχημα είδε άνοδο 3.2% στα 867.5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το online στοίχημα βελτιώθηκε κατά 13.2%, στα 725.2 εκ. ευρώ.

Η ανάπτυξη του στοιχήματος για το 2019, η οποία ήταν 3.4 βαθμίδες χαμηλότερη από το 10.8% του 2018, προέκυψε κυρίως χάρη σε ένα απίθανο «κύμα» εσόδων το Δεκέμβριο, που ήταν και ο πιο κερδοφόρος μήνα του έτους. Τα έσοδα του online στοιχήματος για το Δεκέμβριο σχεδόν διπλασιάστηκαν στα 91 εκ. ευρώ, ενώ τα έσοδα του επίγειου στοιχήματος αυξήθηκαν κατά 153% στα 125 εκ. ευρώ.

Η Bet365 Ιταλίας κατέκτησε την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των παικτών, καταγράφοντας το εντυπωσιακό 26.7% του συνολικού τζίρου και το 13.7% των εσόδων από το online στοίχημα.

Τα online καζίνο της χώρας έφτασαν πολύ κοντά στο να εκθρονίσουν τα επίγεια το 2019, αυξάνοντας τα έσοδά τους κατά 17.1% στα 831.4 εκατομμύρια ευρώ, χάρη σε έναν τρομερά κερδοφόρο Δεκέμβριο κατά τη διάρκεια του οποίου τα έσοδα είδαν αύξηση της τάξεως του 21%, στα 85.1 εκ. ευρώ. Η PokerStars είχε το μεγαλύτερο κομμάτι της «πίτας» με το 10.4% στα συνολικά έσοδα των online καζίνο στην Ιταλία, μπροστά από τις εγχώριες πλατφόρμες Sisal (8.1%) και Lottomatica (7.9%).

Το online poker συνέχισε να κατρακυλά στην αφάνεια, με τα έσοδα από τα τουρνουά να πέφτουν κατά 5.2% στα 77.6 εκατομμύρια ευρώ, ενώ τα παιχνίδια μετρητών παρήγαγαν 60.1 εκ. ευρώ, σε μία πτώση 7.8%. H PokerStars και σε αυτή την περίπτωση είχε την μερίδα του λέοντος με το 60.4% των τουρνουά και το 41.8% των cash games. Ακολούθησαν και πάλι η Sisal με 7.3% και η Lottomatica με 6.9%.

Οι ιταλικές στοιχήματικές αναμένεται να δουν μεγάλη αύξηση στον τζίρο τους με το Euro 2020 του καλοκαιριού, αν και αυτή η πρώτη μεγάλη διοργάνωση μετά τους νέους περιορισμούς για διαφήμιση και χορηγίες στην Ιταλία. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε το πως θα προσαρμόσουν οι στοιχηματικές εταιρίες τις προωθητικές τους ενέργειες.